Poniedziałek, 02 grudnia 2024
Imieniny: Balbina, Paulina, Bibiana
pochmurno
4°C
Starostwo Powiatowe w Zawierciu przystąpiło do projektu „Benchmarking – narzędzie efektywnej kontroli zarządczej w urzędach miast na prawach powiatu, urzędach gmin i starostwach powiatowych”. Projekt realizowany jest na podstawie umowy o dofinansowanie nr UDA-POKL.05.02.01-00-146/10-00 z dnia 10.06.2011 r. w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach konkursu nr 3/POKL/5.2.1/ 2009/IN: „Monitorowanie jakości usług publicznych, m.in. poprzez wspieranie tworzenia wskaźników typu quality of governance, quality of life o zasięgu krajowym, wspieranie upowszechniania tzw. indeksów dobrej gminy oraz benchmarking”.
Projekt realizowany jest w celu podniesienia jakości usług poprzez wzrost efektywności funkcjonujących w jednostkach samorządu terytorialnego systemów kontroli zarządczej z uwzględnieniem elementu benchmarkingu – kontrola zarządcza I poziomu wg komunikatu nr 23 Ministra Finansów z dnia 16 grudnia 2099 r. w sprawie standardów kontroli zarządczej dla sektora finansów publicznych.
W szczególności celami projektu jest:
Projekt realizowany jest w II fazach: