Środa, 09 października 2024
Imieniny: Ludwik, Arnold, Bogdan
pochmurno
13°C
Projekt realizowany w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Śląskiego na lata 2014-2020 (Europejski Fundusz Społeczny) dla osi priorytetowej: XI. Wzmocnienie potencjału edukacyjnego dla działania: 1. Ograniczenie przedwczesnego kończenia nauki szkolnej oraz zapewnienie równego dostępu do dobrej jakości edukacji elementarnej, kształcenia podstawowego i średniego: 4. Poprawa efektywności kształcenia ogólnego – konkurs.
Plan finansowy projektu:
Koszt całkowity projektu: 441 445,88 zł
Poziom dofinansowania: 90 %
Kwota dofinansowania: 397 301,29 zł
z tego dofinansowanie z EFS: 375 228,99 zl
dofinansowanie z Budżetu Państwa: 22 072,30 zł
Okres realizacji projektu: od 2019-09-01 do 2022-06-30
Opis projektu:
Celem główny projektu jest poprawa efektywności kształcenia ogólnego oferowanego w Zespole Szkół i Placówek Specjalnych w Zawierciu poprzez realizację kompleksowego programu indywidualizacji pracy z uczniem ze specjalnymi potrzebami edukacyjnymi (87 uczniów z orzeczeniami o niepełnosprawności) oraz utworzenie w szkole warunków do nauczania opartego na metodzie eksperymentu w postaci dwóch pracowni z odpowiednim wyposażeniem i pomocami dydaktycznymi, oraz prowadzenie zajęć wyrównawczych i rozwijających dla 87 (38K i 49 M) uczniów oraz wsparcie dla 12 (8K, 4M) nauczycieli co zostanie zrealizowane do 30.06.2022r.
Zakładane wskaźniki produktu w projekcie:
Liczba nauczycieli objętych wsparciem w programie [ osoby ] – 12 osób (8 K, 4 M)
Liczba szkół i placówek systemu oświaty wyposażonych w ramach programu w sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych [ szt. ] – 3 szt.
Liczba szkół, których pracownie przedmiotowe zostały doposażone w programie [ szt. ] – 1 szt.
Liczba uczniów objętych wsparciem w zakresie rozwijania kompetencji kluczowych w programie [ osoby ] – 87 osób (38 K, 49 M)
Liczba osób objętych szkoleniami / doradztwem w zakresie kompetencji cyfrowych [ osoby ] – 2 osoby
Liczba podmiotów wykorzystujących technologie informacyjno-komunikacyjne [ szt. ] – 1 szt.
Liczba szkół i placówek systemu oświaty wykorzystujących sprzęt TIK do prowadzenia zajęć edukacyjnych [ szt. ] – 1 szt.
Liczba nauczycieli, którzy uzyskali kwalifikacje lub nabyli kompetencje po opuszczeniu programu [ osoby ] – 12 osób (8K, 4 M)
Liczba szkół, w których pracownie przedmiotowe wykorzystują doposażenie do prowadzenia zajęć edukacyjnych [ szt. ] – 1 szt.
Liczba uczniów, którzy nabyli kompetencje kluczowe po opuszczeniu programu [ osoby ] – 70 osób (31 K, 39 M)